you can call me, baby

Nu drar allvaret igång vet ni!
Jag beställde nämligen studentmössa idag. Damn vad mycket man kan välja emellan. Fick ju föfan panik. Dum/klok som jag är valde jag den fräsigaste modellen med t ex ficka i samt landskapsvapen på. Eh. Den var typ ful. Jäkla krumelurmönster i det svarta bandet runt. Trots det vann den min kärlek då den som sagt hade en ficka i. PLUS ATT DEN HADE EN DOFT SOM SKA HÅLLA I TIO ÅR!!!! Fan vad jag ska sniffa på min mössa!

I detta konsumtionssamhälle ska man självklart köpa en hel studentgarderob också. Jag tycker dock att det mesta var riktigt fult, och framförallt onödigt. Ändå slog jag till på en studenttuta. Det mest nödvändiga i sortimentet tror jag. Fan vad jag ska tuta med min tuta!


Nu ska jag städa mitt rum. Troligtvis öl med ferrekorren imöra.
Jag är så jäla lyckliiiiig! Trean är underbar. Oh!
BLABLABALBALBALABLABLAAAA
Heippa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback