fashion og livredd

Chacha. ModebloggarN^ här!
Idag har jag införskaffat diverse vackra saker.

Först ett par höga jeans med cameltoe-varning. Dock är de sjukt sköna, och sådär underbaaarrghghght korta.
Det andra inköpet är ett par hortsch. Av de får man en skön röv. Lång och stor liksom. Precis som jag gillar det!
Det tredje är något så inihelvetes mainstream som en jeansskjorta.



JEJEJE jag kan egentligen ta übervackra bilder med min systemkamera. MEN JAG VILL INTE. OKEJ!?!??!? JAG ÄLSKAR PHOTOBOOTH.

Kommentarer
Postat av: Jonnaa

Sjukt snygg bild! :) tell me tell me var du köpt din jeansskjorrrttte!

Postat av: Hallu

vart har du köpt halsbandet? :) och kan man få en närmare titt?

2010-05-06 @ 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback