löpning och vätskefyllda hälar. mmm.

HELLO Y'ALL!!!

Idag åkte jag och muttilainen ut till P18 för att springa lite. Vi tog 5-kilometarn och min kondition var sjukt bra, konstigt nog. Sprang som en gud!

TILLS.... jag höll på att dö av smärta. Mina sprojlans nya löparskor gav mig sjukaste värken i fötterna. Så där, efter 2750 m, gav jag upp. Jag satte mig i skogen och filosoferade, tränade lite triceps mot en gren, gjorde lite utfall, stretchade lite. Efter sisådär 20 min kom mamma med bilen och hämtade mig.

Hahaha, det enda jag ville var att ingen skulle se mig. En svartklädd liten tomte som satt på ett fallet träd.

PS. Jag har fetaste vattenblåsorna nu. Mmm, gött. Fint. Underbart. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback