att underhålla sig själv

Alltså, det som hände var att jag hade dukat det stora bordet. Dukat überfint med två dukar, dubbla tallrikar, hällt upp vatten, skurit bröd osvosvosvosv...
DÅ fick jag ett sms av mamman där det stod att pappan inte åt hemma, och att vi skulle äta i köket. Annars brukar jag låta "finbordet" vara om jag redan fixat det, men idag var jag rastlös. Fort som satan började jag duka i köket istället, dvs annan duk, andra tallrikar, andra glas. Jag sprang mellan rummen och gled fram på golvet. Allt för att hinna duka om innan familjen kom hem (inom 10 min). Jag hade riktigt kul, och blev helt svettig, hehehe.

Kanske är detta bara ett bevis på hur tråkigt jag för det mesta har det här. Att jag tycker det är askul att duka ett bord, samtidigt som jag dukar av ett annat. Eh.

Jag lyckades iaf med mitt uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback