en sämre fredagkväll

Nu händer det grejer i bloggsatan!

I fredags var jag astaggad på att gå ut. Lockade håret, sminkade mig (fastän det inte var snygglördag, hö..hö..) och korkade upp mitt vin. Samira och Miriam kom över till mig för lite förtagg. Därefter gav vi oss ut i kylan för att ta oss till centrum (alltså vill egentligen markera det såhär; """"centrum"""". Sämst alltså.). Vi cyklade/ramlade/gick längst med floden, i den kolsvarta skogen för att till slut komma fram. Lite lätt döende såg vi att ALLT VAR STÄNGT. Vad i helvete. Klockan 23 en fredagkväll och varenda bar var stängd.

Såhär såg det ut. Fest. Kul. Ni ser ju!


NAE FYFAN. Lainate alltså. Vad ni än gör, flytta aldrig hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback