inte en särskilt het lördag


Helt-okej-lördag idag. Jag var på förmiddagen på lillkillens julspel, kan vara det roligaste/gulligaste jag sett. Han var lite av en huvudperson - en ängel. Stod med ryggen mot publiken, men annars jätteduktig. Tänk er även runt 30 kidz i åldern 3-5 som sjunger bl a War Is Over. HAHAHAHAHA! De stod bara och skrek i fel takt. Jag älskade det.
Några var utklädda till gubbar och tanter, med ditmålade skägg. Aaaah en bÄtTrE föreställning helt enkelt.

Därefter åkte jag till Milleborre med Alessandra. Jag köpte julklappar till mina småtjejer samt en fin väska till mig själv. Ville dock shoppa mer, men jag får fan lugne neeeejr mi.
Hur som haverz så träffade vi även min enda italienska vän - Filippo, samt hans kompis som inte kan engelska. Det var skoj, vi drack kaffi och jag åt även en kake (croissant). Sedan adjö på länge för jag åker till Sverige, och när jag kommer tillbaka åker gribben till Japan (aa han ska på turné med sitt band. OfTa!?!?!? OfTa jag hänger med kändisar).

Nu dock, mina kära läsers, ska jag bädda sängen, ta hand om min tvätt, slå in paket och sedan ÄTA PIZZAAAAA!!!!! Sista helgen med alla aupairer här, jag är den enda som stannar. Så hejdå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback