sHopAhOLiC!?!?!?!?


Hej! Först och främst vill jag påpeka att jag hade ASFINA långa naglar förut.... tills en gick av........... var tvungen att klippa av alla. :''''''''C

MEN SEN VET NI!!!!! DÅ BLEV JAG GLAD!!! Köpte lite julklappz men även en underbar kattblus. IIIH KATTER!!! Se så fint!

Även en asbra handbagageresväska. Självklart från favoritaffären Oysho, som egentligen säljer pyjamasar och myskläder. Men de fattmanjo att de alltid levererar det jag behöver.

Idag ska jag springa, om jag orkar, och senare ska jag på fEzT! 9-årsfEzT! Kul det blir!

Kommentarer
Postat av: josefis

fett katti <3



dags fö en tå kaffi

Postat av: m

nej, inte klippa.

bild på naglarna innan?

2010-12-13 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback