sono a casa!!!!


HEEEJ jag är hemma!!!!! Bilden är dock från mitt hotellruuuum!

Ja, jag började resan hem igår. Först hade jag tänkt ta buss-metro-tåg-buss, men insåg sedan att jag var för sent ute = PANIK!!! Fick tag i en taxi, betalade 70€ men kom då i asbra tid till flygplatsen. Inatt bodde jag på hotell i Stockholm för att idag ta båten hem. Omfamnade gråtandes min lika gråtande mamma på hamnterminalen, underbart. Jag drack kaffi och åt kake (panettone) med vuxningarna innan jag promenerade hem till Jozens för en klassisk överraskning. Lite mer gråt från oss båda, sedan kom Milly och det var dags för vin+ostbricka.

Heeem igen för julskinka, sill, gröt och snaps. Därefter kom Jossan, Hedvig och Anna hit. Öl, limoncino och finfint sällskap, i mitt alldeles egna rum, vad mer kan man begära? BÄZTA!!!

Jag är så jävulskt lycklig över att vara hemma. ÅåÅååÅåååHHhHH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback