uPdAtEnS UpDaTe

HEEEJ!

I förrgår var jag ute i backarna! Först fick man åka en sånhär fräsig kabin, och sedan ta liftar. Det tyckte jag var kul det! Jag har inte åkt skidor på tre år, men det gick bra ändå. Jag var lika snabb som familjens 7åring, men vafan... Vädret var konstigt så man såg INGENTING! Bara vittvittvitt överallt, vilket resulterade i oförberedda hopp och andra oväntade händelser. Jag tappade t ex en skida bara sådär, fick baktyngd och vinglade runt som en dåre. På restaurangen i backen fick jag det bekräftat åter igen; Snowboardkillar är det sexigaste som finns! WÖÖÖH!!!
På skiduthyrningen pratade jag även med två killar. Kändes ovanligt men samtidigt väldigt trevligt. Har knappt sagt hej till någon med det motsatta könet sedan jag kom hit.
Synd bara att jag var helt rödmosig, hade mamma-skidkläder, två tajta flätor samt hjälm. Inte de bästa förutsättningarna för ragg alltså...

Igår var vi inne heeela dagen! Vi gjorde inte så mycket mer än att pynta granen och glida runt.

Idaaag däremot har vi lekt i snön. Konstigt nog var det kramsnö så vi byggde en asful snögubbe. Snön går upp över knäna på mig så det var ett riktigt träningspass att gå runt. Tur det, för det här med att jag skulle bli tajt har gått i stöpet. Det är för kallt för att springa (hehehhe SORRY!?!??!) och istället äter jag kakor, NUTELLA och så pasta såklart. Ska panik-deffa innan jag åker hem. Hahaha. Nej.

FÖR OM CIRKA TVÅ VECKOR KOMMER JAG HEM! Det blir kul.

Kommentarer
Postat av: Olivia

TVÅ VECKOR!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-12-08 @ 15:03:36
Postat av: bollen

för övrigt känndes det konstigt att kommentera som olivia.. hehe

2010-12-08 @ 15:04:20
Postat av: Matti

Vem fan är Olivia?????



OCH JAAA OM TVÅ VECKOOOOHOHOHOOOR!!!<3333

Postat av: josefis

HALLÅ!!! du måååste komma hem <333

2010-12-09 @ 13:59:02
URL: http://jozens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback