hei hei josefin-e

HEJ BLOGGEN!
Jag har en kompis som heter Josefine, och idag fyller hon 19 år.
Denna underbara mänske har jag kännt sedan 2007,
och mer ska det bli!
Jag ger er därför en liten återblick i mitt och Jossans gemensamma liv;


Kvinnan i mitt liv <3

Tillsammans har vi...


...suttit isuffo på Kyrjuves i Vänge.


...ätit spaghetti på en balkong på Naxos i Grekland.


...varit utmattade av PEACE LOVE UNDERSTANDING, och lite fjest, på Ios i Grekland.


...poserat med (trasiga) stensnoppar i Athen, Greeekland!


...suttit bredvid varandra och gosat. HIHI GOS GOS.


...fått sepemycket influensa pga Rimini i Italien.


...varit överförfriskade sisådär 23187698 gånger.


...pussats med röda läppar.


JOZENS JOZENS, jag älskar dig och förever vi ska leva i harmoni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback