muzik, gonsdgridig och kaffi = LIVET

Egentligen skulle jag vilja ge er lite mer c00l muzik, men jag har inte hittat någon ny.
ELLER OKEJ DÅ, jag kan bjussa på en av Wisby FM's favvislåtar;

16 - Sneaky Sound System


Igår lagade jag familjemiddag, spelade Halo 3 med en fin (HEJHEJ!!!!!), sen blev jag stentrött och somnade. Jag vet, det låter inte mycket för världen, men det var det...

Nu hade jag tänkt brygga lite KAFFIII och kanske sova. SEEEN ska jag på ett viktigt sammanträde.
Zez zen då.

(Till Jossan; vigonsbråged, gonsdgridig. HAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAH!) <--- fettainternt.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Josebajsan

vigonsbråged får midd hjärda add slå lide hårdare och så får jag en myged bosetiv indällning dill alld!!!!! dag vikonspråged, dagg madilda<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback