NÄÄÄÄ vilken fin tröööja du haaar


Det finns diverse anledningar till varför jag publicerar den här bilden.
Många av er kanske provoceras av mitt otroliga sex appeal.
Själv känner jag victory över bl a dessa saker;

Kissie har färgat håret mörkt. Som jag. Jag har blivit smått tanorectic. Som Kissie. AAAH det är bevisat nu. Jag kommer ut ur garderoben - Jag och Kissie är samma person. Soulmates. BFF's. Whatever you wanna call it.

Jag älskar markerade ögonbryn. Både på killar och tjejer. Precis som mina. Anyways, smala, bleka, uppifrån-noppade ögonbryn för med sig, enligt min mening, ett intetsägande utseende. God bless heavy ögonbrynsfeeeerjjj <333.

Imorgon börjar jag 12.45. (Måndagar = beautyqueendag med Hedobelle och Aggi...belle)

Kulturveckan denna vecka = noll lektioner. Bara härlig kultur. Något för er pretentiösa konstidioter att vältra er i. MMMMMMMMMMMM. Nä men jag gillar också kultur!

Sedan Stockholm. En stad i Sverige som inte är helt för jävlig.

Nu ska jag se någon hjärndöd film på Voddler. CIAO.
XOoXOxoOXoxOXOXoxoOXoOXo etc. /Mattobelle 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback