take off that polka dot bikini, giiiirrl

Hej bibbs n gribbs!

Musik är ju något som de flesta väljer att identifiera sig med. Jag vill ju helst framstå som en ASCOOL rockbrud som bara är jävligt ascool. Som bara lyssnar på den coolaste jävla indierocken, och bara är sådär schööönt rockavslappnad.
Visst tycker jag att lite rockenråll alltid är det bästa,
men om sanningen ska fram..
...så tycker jag om lite annan musik också.

Idag ska jag därför bjuda er på de låtar som förstör min image (men som jag älskar);


Meet me halfway - Black Eyed Peas


Sandcastle Disco - Solange Knowles


I'm in Miami bitch - LMFAO

"Drink all day
Play all night
Lets get it poppin'
I'm in Miami bitch"

HAHAHAH. JAG ÄLSKAR I'M IN MIAMI BIIIITCH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback