hjärnsubstans och lätt djurplågeri


Dagens outfit; grå strumpor.

Ni är ju vana med att se soffan min, och den där jävla röda tavlan. Nu får ni även se rummet från mitt perspektiv. Näsis också! Lite läpp. Självklart även lite ögonfransar.


Jozens har varit hos mig idag. Vi har druckit kaffe och satt en röd sadel på min katt. HAHAHAHHA. Stackars Selma. Katten är bara så jävla rolig ibland. Plus att jag gillar att retas med djur. MEN JAG ÄR ALLTID SNÄLL I SLUTET!
(Selma är faktiskt en riktigt duktig katty. Jag har lärt henne sitt, ligg och rulla runt. Därför tycker jag att hon passar i röd cirkussadel.)

När jag var liten knöt jag fast en korv i ett snöre, sen sprang jag runt i huset så att min hund fick jaga den. Hoppade över soffan som en riktig ninja. Stackars Ludde. Stackars mamma som fick korvspår i hela huset. Hahaha. Fyfen.

Nu är det nog sovtajm. TROR JAG.

Kommentarer
Postat av: Josebajsan

bahahha, saaaadeln. ett jävla cirkusdjur. åh. hon är så söt. åh. åh. saaaaaaaadeln, bahahhaa.



om man vill bli glad kan man ju tänka på det liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback