hold on to whatever you find baby

Yoyoyo bitches n hoes.
Då vi fick ha självstudier istället för att sitta och löka på italienskalektion, åkte jag och Aggi hem till Heddan! Efter fint kaffe (aprikoscappuccino denna gång) drog vi igång Wii:et. Det var dags för farligt seriöst Mario Kart-spelande. Alla förvandlades till riktiga bitchar ska ni veta. Vi skrek och kom på lite awesome rim som t ex; "King Boo, I hate yoo!" och "Baby Peach, you're a biiitch"/"Baby Bitch". Allt som gick att retas för blev man retad för. Ingen nåd!
När allt blev lite för allvarligt var det dags att sluta, och jag tog pärlan min hem.

Nu ska jag laga någon fin mat till mig själv, och senare ska jag väl plugga (om jag orkar... hehehe).



John Mayer - I don't trust myself (with loving you)
JAG ÄLSKARRR KOMPET!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback