I never been so good at shaking hands

Guten Morgen!
Sjukdomen är inte borta riktigt ännu, så det blir en till dag hemma. Jag sysselsätter mig med att lyssna på P3, och ja ba älska de. Ikvällz0r ska jag äntligen färga och klippa mitt arma hår. Att gå till frisören är fan en av de bästa sakerna som finns. Man får läsa skvaller, dricka kaffe, äta kakor, få huvudmassage och så fint hår såklart. Ett plus är ju att frisören även är min moster!


Min säng har fått BLÅ lakan, wowowowowo! Såna silkiga alltså... Fett bra.
Växten lever ännu ser ni också. En personlig utveckling för mig där.


Nae, jag snacka ba schiiit. Nu ska jag dricka kaffe.
Pyssns pyss.


Julian är fin, och får mig att tänka på long lost Milly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback