inhängnad och en politiskt inkorrekt parafras

Hej bloggjäveln! Livets onda cirkel består av akvatint-linjeetsning-torrnål-mjukgrund-hårdgrund-fuckmyassgrund. JUST DEEET NI GISSADE RÄTT; det handlar såklart om koppargrafik. Det är en 100poängskurs, men ack, det är 100 poäng för mycket för mig. Ångestens eviga påle i ni-vet-vad.

Bjuckar därför på en bild på mig och Josefine i vårat bås. Eller ateljé, som lärarna vill att vi ska säga. Där bakom, på Jozens vägg sitter även Cajjan med mustasch. Ser ni Josos lilla tennisracket också? Jag har ett likadant på min sida. Som best friends-hjärtan, fast istället matchande sportartiklar i plast.


Nog talat om konstnärliga uttryck och arkitektritade djurinhängnader.
Fredagkvällen ska väl egentligen vara fest och flärd, men jag har sett på LeZ Dance, samtidigt som mutter min kliade mig på ryggen. Dessutom har jag ätit ustbågar och druckit kaffi. Det finns ingen hejd på galenskaperna...


Nu DOCK är det hög tid för ett smuttigt avsnitt av Paradise Hotel.

Mittan välsigne er och bevare er,
Mittan låte sitt ansikte lysa över er,
och vare er nådig.
Mittan vände sitt ansikte till er
och give er frid.
I Mittans, Midlis och den heliga Mittz0rs namn.
Amen.


Kommentarer
Postat av: EBBERAD



Älska bönen, C:

Postat av: Matilda

Ebbz0r: Hehehehhe tack ska du ha! Visste att du skulle gilla den extra mycket C:

2010-01-16 @ 14:45:23
URL: http://mitildi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback