städmani och faboliter

Hello fellows!
Som ni kanske förstått har jag blivit mycket husligare på sistone. En obehaglig, krypande känsla sprider sig i min arma kropp när jag ser kläder på mitt golv. Det är alltså samma golv som för en månad sedan agerade garderob. Livet och städhumör är en evig fråga..

På grund av denna känsla ska jag därför städa mitt rum idag igen. Kanske sortera ut lite gamla grejer, t ex mina 27869827619829 hästböcker. Prenumerant på Pollux - Javisst!

Efter städning, när kvällen nalkas, ska jag äta vegetarisk lasagne och (förhoppningsvis) dricka vin. Att äta är en favoritsyssla, vegetarisk lasagne är en favoriträtt och vin är en favoritdryck. Kan inte bli annat än FUCKING JäLa Sepe Bajjsss-lyckat.

Arrivederci amici, parlo italiano come un dio! E tú?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback