ha det så kult i tältet

Okej, jag har ju helt förlorat tidsuppfattningen, så skit i vad som hände vilken dag på P&L. De bästa spelningarna (av de jag såg) var The Kooks, Vampire Weekend (JAG DOG WÄWÄWÄWÄÄÄ), The Hives, Mando Diao, Miike Snow men allra bäst av alla var nog Familjen, Hoffmaestro och Little Dragon. Många bra spelningar alltså!

Jag och Alice var på Familjen tillsammans, och vid ett tillfälle hoppade jag in i ett aslångt sambatåg. Alice stod kvar, jag blev rädd, försökte ta mig loss. Det var svårt, men till slut kom jag tillbaka till min ursprungliga plats. Olivia den lilla jäveln stod längst fram, vilket jag inte visste om förrän hennes nylle visade sig på storbildsskärmarna......


Boll och jag hade en underbar natt som började med att förstnämnda hittade en supertrasig gitarr. Den var i minst tre delar, dock sammanhängande, och fungerade exemplariskt i underhållningssyfte. Jag spexade runt på campingen med gitarren, tills jag fick nog. Den jäveln gav mig sår på låren, så jag gav bort den till några gangstahgrabbar.

Natten fortsatte med att vi var runt på HELA campingområdet och skrek åt folk. Det var så inihelvetes kul! Till slut hämtade vi Johan (en kille som Olivia hittat tidigare under dagen) och tog med oss honom hem, hahaha. Allt som hände var hans fel. "JOHAN vad gör du? Varför är du här JOHAN? JOHAN vad gör du i vårat tält? Vänd på di JOHAN!" Jag sov ingenting den natten utan klev ut ur tältet runt kl 9 för att ta mig mitt frukostvin. AAAH fint!

MORE TO COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback