semesta? naj jobbe!

Mina två lediga dagar var underbara!
Första dagen bestod av shopping och Millykalas. Min finafina Milly! En hel hop människor åt mat, drack vin, chillade på balkongen och hade det jättemysigt. Senare begav vi oss mot ErkaDaun och till sist Surfers. Jag blev lite på lyset om man säger så. Underbart jaaa!
Alice gav ett par solglasögon till mig. Himla snällt av henne.

Brillor från Alice och sen bild på mig själv med brillor från Alice i brillorna från Alice.


Igår var jag som sagt med Josefina! Vi bakade pizza med chevré, pinjenötter, champinjoner och ruccola. StorOskar och Charles kom och då var det dags för pipa och Irish Coffee. Under kvällen dansade vi också. Både salsa och i otakt. Jag har en vacker film på Jossan, mitt uppe i en otaktsdans <3

Ikväll har jag jobbat, ganska lugnt med tanke på vädret. Wööööh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback