överdrivet förälskad i en kändis

Hur kan man INTE älska polaroidbilder?!?!?! ALLA GÖR DOM Å JA VILL OCKSÅ!!!

Jag har målat mina naglar vita. Jag har gjort det sjukt dåligt. Som att ni bryr er. Fick iaf nagellacket av Ruben, hihihihi!

Imorgon är det första jobbdagen för i sommar. JODAJODAJODA <3
Jag är så glad för att jag har avancerat mig från disken, och härmed får jag ha skjorta och inte piké. Vilken jävla status alltså. Ska bossa över Bollen. HIHI NEJ SJÄLVKLART INTE!! Jag ska vara världens snällaste arbetskamrat.
Med det avslutar vi detta inlägg med lite mer Oskar Linnros - mannen i mina drömmar.

Debut - Orre Lirre
Hade gärna låtit mig tas till Rissne
Det är såhär det kommer kännas baby
JAA BABY! KOM Å TAAA MIIIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback