dancing like A W.G



Så inihelvetes jävla asfint väder. Jag vill åka longboard, men eftersom mina lungor hänger ut ur munnen (av alla hosta) så är det ingen guttans idé. Istället ska jag bättra på balbrännan genom att spendera hela dagen på terassen min.

Min klass + Timea har vernissage på Ridelius idag, men jag skäms och är sjuk, så jag tänker inte gå. Jag går och kollar på allt fint en annan dag, när det inte är så mycket uppståndelse!

you're dancing like a white girl, shakin' like a hula hoop, make yo body jump around spinning like a fruity loop
Så satns fin låt och jag vill ha mösspåtagning och fest NUUUU!!!!

Kommentarer
Postat av: millzor

men åååh hur länge har ni utställning? hinner jag komma hem till den?????????????????????? min lille sjukling, jag tänker kryapådig-tankar här borta

2010-05-15 @ 11:57:27
Postat av: Matilda

Mipplooo! Jag har noll koll på den där utställningen alltså, men du hinner nog se den :) Vi kan ju gå dit tillsammans som en liten kulturell get-together-dejt <3

Postat av: milly-san

jatack det kan vi verkligen göra. nu är det förbaskat lite kvar. vi åker (nog) hem med båten torsdagskväll. AAAAAH. <33

2010-05-16 @ 15:20:49
Postat av: Matilda-san

ÅH FAAAAAN JAG BLIR SÅ GLAD!!!!!

Pax för att få träffa dig först av alla

(aa förutom din familj och tyyyp Olov då, men annars!??!?!?!?!??!???)! <3

2010-05-16 @ 22:02:59
URL: http://mitildi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback