kaffifull

LIIIIVEEET!!!

Idag under min vackra solstund såg jag någon stå och glutta på min nakna kropp. VEM FAAN ÄÄÄRE!?!?!? tänkte jag. Dock byttes det till ett inre jubel då jag såg att det var Josefina som traskade utanför min gård. Bjöd in henne på skönt häng på terassen.
När hon lämnat mig dröjde det inte länge innan jag fick ett sms. Josefina bjussade med mig till Glassbaren! Vi tog med oss lillKloffa, Kaspian och Tufflan och gick ner. Årets första glarre åts, iklädd shorts. Helt underbart, och finfinfinJosefina är alldeles för braaa!

När dimman dragit in som en dödens pust över land gick jag till Hedobelle för lite balplacering. Vi börnade först till Max för en BÄTTRE drive in. När våra magar var mättade kom resterande ferrakorra.
SATAN vad bra vi är! Vi gjorde sjukt många bord till balen idag, men än är det jobb kvar. Så helt skakig, efter 5 koppar kaffe, skjutsade Akvan hem mig.

Här i min blommiga soffa skrev jag lite på projektrapporten, mjöh, vilken bajja den är!


Nu är jag helt pirrig inför mösspåtagg och bal.
MÅ SOVE DA!

Ska även tipsa om Barnets och Wildkidets blogg;
http://asscrakk.blogg.se

GONATTENS GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback