mösspåtagg

Mösspåtagningen alltså!

Jag och Jossan började festen kl 13, med vin och öl glassade vi i solen. Lagom fulla cyklade vi ner till Almedalen där jag och Aron skulle hålla tal. Vi skrev det ett par timmar tidigare, väldigt seriöst. Ingen hörde vad vi sa, men det var najz ändå.
Kören sjöng en trudelutt - Sjung om studentens lyckliga daaar lajlajlaj.
Mingel efter det.

Därefter drog festkommittén till Ica Maxi. Med Taio Cruz dunkande i högtalarna svängde vi in och köpte asgod mat. Hemma hos mig åt vi som fan, spelade twister och hade jävligt kul. Förutom att jag fick feber och låg i sängen i två timmar. Tio minuter innan vi skulle åka till Hamnplan bestämde jag mig för att följa med.

Två Ipren och en tequilashot, sedan var jag på banan igen!
SÅ JÄVLA KUL HADE JAAAAG!!! WOOOOH!!!






(kommer nog mer bilder sen, jag oooorkaaar inteeee meeeeeer....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback