kaffit ä slut men plånboken är full

Inatt var jag vaken till kl 5. Hade fest med mig själv. Inga konstigheter. Jag tror det är lätt att bli lite störd när man aldrig har någon att vara med. Jag hade iaf en riktigt rolig natt, borde umgås mer med mig själv såhär på helgerna.

Idag är jag trött så in i helvete. Har även på mig push up-bh för första gången sedan jag kom hit. Känner mig snygg, sexig, singel. Snart åker jag in till Milano igen, jag känner suget efter ett par alldeles speciella skor. Som olycklig kärlek som måste få ett slut. Eller snarare en början, en början på något vackert.

Igår sa jag att jag dricker för kärlekens skull. Idag tänker jag spendera för kärlekens skull. Åh. Baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback