tremånaderskris

Fyfan kompisar! Jag längtar verkligen tills jag kommer hem. I veckorna går det bra, för då har jag mer eller mindre fullt upp. Varje vecka längtar jag till helgen för då kan jag göra vad jag vill. När helgen kommer är det dock samma jävla skit varje gång. Det finns andra här som jag kan umgås med, men de har liksom grupperat sig så det är sällan jag är med. Jag är verkligen en sådan som kan umgås med vem som helst, bara de är trevliga liksom, så det brukar inte vara några problem för mig. Det är dock annorlunda här då jag bor i ett residens i utkanten av en död förort. Ni hör ju hur vidrigt det är, eller hur!?

Jag älskar att vara ensam, men det är inte lika kul när man inte är det frivilligt. Var aspepp inför kvällen men nu stannar jag hemma istället. T o m min värdmamma tycker synd om mig, även fast hon nu kan gå ut.

Tur att jag har vin i garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback