bästa helgen hittills

En fin helg asså!
Igår vimsade jag runt i Milano för att hitta Isabell. Till slut fann vi varandra, och gick med några andra till Le Colonne. Milanos svar på Pompidou i Paris, eller torget på Ios. Ett torg där unga träffas och super typ, hehe. Man kan köpa take away-drinkar, bara en sån sak! Vi satt där i flera timmar och drack öl och halsade rosévin. En snubbe med trumma fick oss på danshumör, så vi dansade med lite random folk. En kväll helt i min smak alltså!
Vi avslutade med mozarella/prosciutto-paninis. Sjukt bra fyllekäk här!

Idag gick jag och Isabell upp kl 17.30. ÅNGEST! Vi drog iaf in till centrum och åt en bättre (hahahh får inte nog) måltid på donken. Plusmeny såklart. Därefter köpte vi cappuccino på McCafé (en annan bra grej med Italien), och satte oss vid Duomo.
När jag åkte hem tog jag tid på mig själv, hur lång tid det tar för mig att komma hem. Jag tog metron från Duomo vid 20.30, åkte och hämtade bilen, körde motorvägen hem i lagom fart. Exakt en halvtimme tog det, och då skyndade jag mig verkligen inte. SÅ JÄVLA BRA!

Nu är jag, trots att jag bara varit uppe i 4 timmar, sjukt trött. Ska mysa till det med ett avsnitt "Lite Sällskap", sedan sovis. Pyss adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback