big spender. nej.

Åh Milano. ÄLSKAREEJJJ!!!
Dagens vackra inköp;


Soft pyjamasbralla för ett pangpris!


Den ultimata tubhalsduken!!!!!!


Ett tööööngt halsband.


En helt okej jacka. Kostade bara 40€ (och det börjar bli kallt här) så jag var tvungen. Den är rätt fin med tubhalsduken men utan - nja. FATTA VILKEN TUR ATT JAG KÖPTE TUBEN DÅ!!!!!

Alltid när man åker hem är det hookersafari. Finns olika att titta på längst vägen. Jävligt sorgligt egentligen. Framförallt är det jävligt sorgliga människor som väljer att nyttja deras tjänster. FYHELVETEVADVIDRIGA.

Nu ska jag chiLLaXxa, ta hand om min tvätt, gå ut med hundstackarn, kolla lite web-tv och tillsist SIVE. Heippa. BIAAATCHEES!

Kommentarer
Postat av: milly

finjackan matilda

Postat av: Matti

känner mig proper milly

2010-10-10 @ 22:32:36
URL: http://mitildi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback