jag har dans syndrom

Hej kära blogg!

Idag har jag varit en bra tjej. Först skjutsade jag pappan till flygplatsen (okej han körde dit, för han kör mycket snabbare än jag...), sedan var jag ute och sprang, efter duschade jag en bättre dusch. Det jag vill säga med duschen är att Aussie har världens bästa hårprodukter, t o m doften är ljuvlig. Istället för balsam använder jag alltid "3-minute-miracle", AWESOME!!!!  *TiPs*


Nu är jag så taggad så jag vet inte vad jag ska göra. Min bästabästa Hedvig kommer till Rho kl 19.27, och där kommer jag stå och gråta. Jag gråter ju för allt, som ni vet. MEN FYHELVETE VAD KUL VI SKA HAAAA!!!!!!!!

Direkt över till något annat; MUZIIIK!!! Efter ivrigt facebook-snokande hittade jag denna man, tack vare att han går i samma klass som min kära vän Herman. Vill bjuda er på det här, för det är klockrent.

Jag vill bara dansa med honom.

Panda DA Panda

Kommentarer
Postat av: bollen

lite läskig-stalker-varning på dig men du är så söt och snäll och det är helt klart din typ av musik så det gör inget <3

2010-10-15 @ 14:03:58
Postat av: Thibo Girardon

tungt gjort av dig, glad man blir! / Panda DA Panda

2011-01-19 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback