öl - de ä gutt de

HÄJ BLOGGEEEN!

Jag åkte aldrig till Milano igår, pallade inte likzom. Istället gick jag till Miriam och där åt vi banan-med-smält-choklad-i. För att spexa till det gick vi ut för att se om det fanns någon schysst bar här. JAVISST fanns det en schysst bar, typ 1 minut från residenset. Värt!
Inomhus satt ett stort gäng 50+ och spelade kort, och utomhus hängde de coola ungdomarna. Jag var lite nervös över alla italienare, men det gick bra. Vi köpte 50cl bira för 3,5€, ett bra pris tycker jag. Några killar ville att vi skulle följa med till Milano, och mitt svar var: "YEEES I'd love to!!!! Eller menar du nu? Jahaa alltså okej nej jag måste vara hemma blablabla men gärna en annan gång hejdå". Helt förvirrad, men mest förvirrad var nog han.

Det bästa var att han berättade att på tisdagar och torsdagar kostar drinkarna bara 1€. HAHAHAHA. Italien<3 Gissa vart jag kommer spendera dessa kvällar!

Idag blir det förhoppningsvis lite Milano. Jag älskar Milano.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback