orkar inte med mig själv


SJUUUUHUHUUUUKT SEXIG!
Jag har sminkat mig, men vet inte ens om jag kommer ut ikväll överhuvudtaget. Ville bara informera er alla om att jag har tagit ur mina töjningar. OCH JAG ÅNGRAR MIG!!!! Även om de luktade röv pga de täta tunnlarna så vill jag ha tillbaka dem. Hellre lukta röv än.... öööh....inte ha töjningar!?
Orkar inte göra om hela processen igen dock.

Nu ska jag ringa min enda italienska vän, och se om han vill leka med mig ikväll. Måste göra något alltså, det ballar ur maximalt här. Föräldrarna är inte hemma förstår ni.

Kommentarer
Postat av: rosanna

hej hittade din blogg när jag sökte på töjningar på google haha, men undrar bara hur stora dina töjningar var och har dom växt igen helt? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback