skitdag men ändå nöjd mä live mitt

Yoyoyo bitches n hoes.
Igår gick jag så in i helvetes mycket.
Okej, jag räknade ut det nu och det var bara drygt 5 km. MEN IAF!!!!

Var alltså ensam i Milano i några timmar. Stoppade mig själv ett flertal gånger när shoppingfingrarna var lite för ivriga. Tror ni jag klarade det? Nästan. Köpte en asafin klänning (som egentligen är ett nattlinne) inne på Oysho - världens bästa affär. Kunde inte heller motstå ett fräsigt armband från H&M.
Det var även nära att jag slog till på en fotsid, klarröd sidenklänning. Fast när skulle jag använda den liksom?

Senare träffade jag Isabell och två tjejer till för lite aperitivos. Gudars vad gött det var, hade gärna tagit lite nu. Dock har jag precis avnjutit en guttans familjemiddag, och ikväll blir det pizza.

Nu, mina damer och herrar, ska jag hänga tvätt och sedan kirra mig lite mokakaffe. HÄRRÅ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback