bästa fotografen, det är jag det


Lainate streetstyle. Nej. Men seeee hur vita mina skor är. HIHIHI<3 De bara flyger fram som utomjordiska vita.. saker.

Jag har en ljuv träningsvärk i hela kroppen. T o m i käkarna. Missförstå mig inte, jag spänner dem när jag gör situps tror jag.
Idag blir det en chilldag för mig, det är ju föfan FREEEDAAAAG!!!!! Veckorna flyter på allt snabbare, vilket är positivt. Tiden går ju fort när man har roligt, och kanske har jag roligare än jag tror!? En förvirrande tid är det allt.

Det jag vill göra imorgon är; träna, äta sushi, spana lite på fashion week, supa skallen av mig. Det sistnämnda är ett litet problem då jag måste vara hemma vid 2. Vilken 19åring behöver vara hemma vid två? Vidrigt. Ska försöka hitta en sovplats i Milano. JAG MÅSTE FESTA! Det är ju så man saknar Hamnplan 5.

På tal om Hamnplan 5 så vill jag bjuda er på en spellista från i vintras. Fan vad bra jag är på att göra spellistor ibland. Hahaha. Jag ger er
VT1 HEHEHE...


SORRY, nu ska jag sluta snacka snick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback