choklad vs skinka

YO!
De senaste dagarna har jag mest varit ute och sprungit, skypat loss med knopisar, hängt med kidsen och druckit skitmycket kaffe.
Tisdagar är nonna-dagar, och barnen har VÄRLDENS gulligaste farmor. Jag är mer än ett huvud längre än henne, och jag är kort. Alltså är hon mini. En italiensk minitant som vill alla väl. Hon är samtidigt så himla hipp, med matchande kläder och coolt smink. Igår hade hon skinnjacka. Ascool assnäll asliten asbra tant, helt enkelt. Jag vill ta med henne hem sen.

En annan liten anekdot från dagen:
Jag: OOoOoH chocolate is the best thing I know!
Anna: No, it's not the best thing. The best thing is prosciutto.

Typiskt italienska barn, att tycka att skinka är det godaste som finns.

Kommentarer
Postat av: milly

jag hoppas du sa det med en sydstatsdialekt. det hade varit kul i så fall

Postat av: milly

jag hoppas du sa det med en sydstatsdialekt. det hade varit kul i så fall

2010-09-30 @ 03:36:59
URL: http://millyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback