sånt man egentligen inte bryr sig om

Det här är det jobbigaste jag gjort hittills i mitt liv, det ska jag inte sticka under stolen med. Måste tänka positivt, och inse hur mycket jag lär mig av det här. Hur mycket jag förhoppningsvis kommer växa som person.
Min älskade mamma gav mig tips om att jag ska uppleva så mycket som möjligt när jag ändå är här. Idag har jag därför skrivit en lista på saker/ställen att uppleva. Ska köpa en turistguide också. Heh.

Här kommer listan som den ser ut för tillfället;

Besöka Duomo och Il Castello
Se Da Vincis "Sista måltiden" i Santa Maria delle Grazie
Se AC Milan spela på San Siro
Se någon opera på Teatro della Scala
Titta runt lite på Fashion Week (som börjar idag, wöööh!!!)

Dessutom vill jag åka till Rom, Venedig och Turin. LillHedda bor ju utanför Turin så jag MÅSTE hälsa på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback