shopping är det enda som gör mig lycklig här

Milano igår alltså. Det regnade så jävla mycket så det var knappt roligt.
Jag var iaf där med Miriam (österrikare i mitt residens) och Eileen (tysk från grannstad). Vi shoppade, åt glass, åt lunch, skyddade oss från regnet, åt aperitivos, vimsade runt och åkte till slut hem.

Här ska ni få se mina erövringar:

UNDERBAR kofta med pussande renar, HIHiHihihIhihi, från Zara.

De snyggaste, men mest obekväma, skorna från H&M

Jaaaa och H&M levererar som vanligt. Rödbruna handskar därifrån. Ska köpa rödbruna byxor så att jag kan ha en hel outfit i samma färg. Som en bajskorv.

Köpte en plånbok från Bershka också kom jag på. Den var fin.
(Min treåriga 19-kronors robotplånka har gjort sitt. Det gör ont i hjärtat, men det var liksom dags.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback