topp

Aiiight! Igår alltså;
Immacolata kom och hämtade mig och Alessandra och vi åkte till Arese (en liten stad/förort som ligger 3 km från min). Jag trodde att vi skulle sitta där på någon bar, men då kom förstnämndas flört och hämtade upp oss i sin superbil. Drog fort som satan in till Milano och träffade två killar till. En till oss var. SKOJA, hahahah! De kunde ingen engelska så jag sa ingenting till dem.

Vi gick på Fiat Open Lounge som var en, ja, lounge sponsrat av Fiat!? Inredningen var Fiatkuddar och en Fiatbil.

Ingången

Ze place

Efter en drink gick vi till Italiens svar på Donken/Max. Alltså nattöppen snabbmatsrestaurang med pizza, kaffe och bakelser, haha.
Eftersom de som sagt inte kunde någon engelska satt jag mest tyst hela tiden och iaktog. Trevligt, men inte så crAzY som jag är van vid. Höhöhö.

I helgen är jag ensam hemma! Det blir till att dra en repa på Supermarket och köpa vino bianco. Milanoshopping imorgon? JOU HOPPES DEIIIII!!!!!

Kommentarer
Postat av: boll

fifan va belle!!!

2010-09-03 @ 12:05:59
Postat av: boll

fifan va belle!!!

2010-09-03 @ 12:06:52
Postat av: milly

snart kommer vi ner och gör dina kvällar lite mer crazyYyY


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback