ler som elvis

HEJ!
Kära vänner. Idag har jag träffat en astrevlig svensk tjej, samt två engelska. Jag och Louise (den svenska asså) gick på Triennale, det moderna muséet. Där hittade jag kanske den bästa boken jag köpt (åkej, efter Montecore och Vindens Skugga):

Så jävla nöjd! Kommer vika pappersgrejer förevigt.

Utöver denna ljuvliga guide köpte jag 4 beiga grejer (örhängen, armband, miniväska och skjorta).
Även ett chockrosa linne.
DESSUTOM såg jag en modevisning. Inte mycket nu under fashionweek som är öppet för vanliga dödliga, men ibland så. Blir ändå lite nervös över alla snygga människor som rör sig i Milano. De är så långa. Så snygga. Så modelliga. Fan...

Nu ska jag se på film (ja ni läste rätt). Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback