modebloggarN^ is back!

AAAASSÅÅÅÅ!!! Man har inte sett rea förrän man kommit till Milano. Damn gurlz.



Svart transparent skjorta (som jag har testat och pillat på 100 gånger) 3€
Alltså TRE FUCKING EURO!!! Köpte även en i militärgrönt.
Shortsen är tyvärr inte rea men de är lika bra ändå du.
Köpte även fina trosor för 3€. Teck.


Även en bebisdräkt. Vill ju för alltid vara en bebis. Bara 10€.
Jag ser äckligt biffig ut också, är ej på riktigt *önskar dock*.


Dojja, kanske rea vet ej. Har letat i ca 30 butiker (skojar inte asså) efter exakt såna här. En sådan dojja som alla har och jag vill inte vara sämre.

UTÖÖÖVER detta köpte jag två nagellack, ett läppstift samt nagelfil. Tack, Amen, ska inte shoppa mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback