shopaholic, eh ou


WelComE to maH CRiB!!!!

Köpte de där satans shortsen för 80€. Fan. Sorry alltså, men de gav mig sån satans tajt röv. Har tagit en bild på den också, så om ni vill se får ni skicka ett meddelande till mig.
Fick någon sorts sommarryck så jag köpte också det vita linnet ni ser, en asfin bikini och en blus (utan ärmar och hög i halsen, känner mig som en präst).

Jag och Louise shoppade alltså för mycket idag. Där jag köpte shortsen gjorde vi sån där Curve ID, där de mäter vilka jeans man ska ha. Funkade fan!
Dock hatar vi båda Milano, jävla skitstad verkligen. Om ni ska åka till Italien finns det SÅ mycket finare städer.

Snart åker jag dock hem till väääärldens bästa stad - Visby <33333<3<33<3<3<3<33<3<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback