hohohohohohohockeyfrilla

Ikväll har jag sett Texas Chainsaw Massacre - The Beginning med Cecilia, Josefina, Isabelle och Nikki!
Den var för jävla läskig, jag som alltid tycker att skräckisar är dåliga!

Väl hemma hade jag lite tråkigt så jag forskade lite om hockeyfrillan (mullet på engelska).
Den var mycket populär under 80-talet och på den ultimata hockeyfrillan ska det långa håret (bak) vara tre gånger så långt som det korta håret på huvudet.
Vill du kolla egna hockeyfrillor, kolla
Rate My Mullet!

Jag kastade även ihop ett litet kollage, som en hyllning till den underbara frisyren;
image73

Håll till godo med den fina låten tillägnad frillan också :)

De Lyckliga Kompisarna - Ishockeyfrisyr

Undrar ni mer om hockeyfrillor, fråga mig, eller sök på google!

Kommentarer
Postat av: rrrrrrrrrrrrrrrr

Jäklar vilken tung låt :b

2007-04-14 @ 18:23:49
Postat av: Matilda

Ja, tung video också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback