dagen d

Snart kommer Josefina hem till mig, och ska bo här i en vecka. Det ska bli kul, bara vi inte tröttnar på varandra :P
Så, nu städar jag i mitt rum, fixar lite ordning i garderoben istället för att ha alla kläder i min soffa/på mitt bord! Kanske att man tar ett varv med dammsugaren också, och så måste jag byta sängkläder, både på mitt eget och på Josefinas privata som hon har här hos mig! Jag ska se om de svarta påslakanen är lediga, dom är coooola, å de gilla vi de!

Dagens bra:
- Bildlektionen, gjorde ett helknasigt kollage
- Elevens val, hemkunskap, vi bakade bröd!
- Beställt klipptid, finally, men hur ska jag klippa mig?

Dagens dåliga:
- Sovit för lite, så jag var jättetrött
- Lite sorgligt att inte träffa mamma på 9 dagar

Nu, tillbaka till städningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback