Martes

Tisdag, Tisdag, Tisdag... Känner mig så nere. Tråkig dag, tråkigt väder, tråkigt humör, känner mig sjuk och irriterar mig på allt. Jag tänkte dra från skolan idag, men då hade vi design på NOn, och det ville jag inte missa. Vi skulle göra egna förpackningar, min blev värsta stylish ;P

Krullis-bilagan kom med tidningen idag, och vår klass ska spela i slite... SLITE!!!!???
Va i HELVETE menar arrangörerna med att placera oss i Slite? Det är nog mitt hatställe på Gotland, jag vet inte varför, men jag är så anti-slite.
När jag fick reda på det rann all Krullis-lust ur mig, men jag får väl kämpa på ändå.

Efter skolan skulle jag egentligen träna, men jag känner mig sjuk somsagt, hela skelettet  ansiktet värker, typ som bihålsinflammation, hmm.
Jag hamnade i sängen med datorn istället.

Och imorrn är det Alla hjärtans dag, den grabben jag hoppas på... är inte värd att hoppas på.
Jag får helt enkelt glädja mig åt mina vänner, och äta lite godis som tröst.

Dagens bra:
- Ehm... jag har druckit mycket vatten
- Jag har sett på 'I en annan del av Köping'

Dagens dåliga:
- Mitt humör
- Jag somnade på SOn (räknas det som dåligt?)
- Nikki är fortfarande sjuk
- Jag har fortfarande inga pengar på kontot
- Jag har ont överallt
- Jag är sååå trött
- Resten var också sämpa

Nu ska jag sluta för det känns som att min tröja ska smälta (WCT mot element)..
CIAO

Kommentarer
Postat av: nikk

men imorgon kommer jag, å då skall du allt bli på bättre humör :D

2007-02-14 @ 10:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback