GolfarN^

Jag skulle ju ha hjälpt Josefina med iPoden, men istället åkte vi och spelade golf.
Eller.. slog lite på rangen. Det var roligt, men det är så mycket att tänka på, men snart är jag nog asbra!
Nästa helg ska vi nog spela korthålsbana. Är det jag som ska bli golfarN^ eller?

Nu ska vi iväg¨på en gång igen, se på fotboll i Traume. Inget som intresserar mig egentligen, men finns det killar (med muskler?) med i bilden så går allting bra.
Imorrn är det skola igen och snart dör jag... men bara 5 veckor kvar, tror jag, möjligen 6. Ja, i fredags var det exactamente 6 veckor kvar :D Lediga på onsdag också, samla in pengar till afrikanska barn ska vi göra.
NU: time to go!

Kommentarer
Postat av: felicia

var har alla dina dagens outfit tagit vägen? saknar!

2007-05-06 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback