Oh, shut up will you!?

Aah, nu känns det verkligen som att sommarlovet är nära. Alla prov är avklarade, har haft 3 st nu på två dagar. Inlämningarna är klara, förutom en. När jag redovisat den, som troligen kommer handla om reklam, så är allt skoljobb klart. Det ska bli så skönt eftersom jag varit sjukt skoltrött hela 9an.
Hoppas att betygen är naajjjsszzzZZzZzz.
Om en dryg vecka åker min älskade klass, 9G, till Stockholm på klassresa. Inte det roligaste resmålet, men vi har inte överdrivet mycket pengar. Så det blir grönan, och eftersom vi måste göra något "skoligt" ska vi gå på Tekniska muséet och se på någon 4D-bio.

Sedan vankas det avslutningsmiddag/bal. Imorgon ska mamma börja med mig klänning, på riktigt. Hoppas den blir über. Jag är med i någon slags festkommitté också, vi ska bestämma dukning och bordsplacering och sånt.
Jag, Wilhelm och Jakob funderar på att kanske låta Diana och Charlie sitta bredvid varandra!?
Jag hoppas iaf att den kvällen blir riktigt rolig och minnesvärd!

Nu sitter jag här med fönstret öppet, det regnar och det luktar sådär gott, ni vet!?
Klockan är bara 20 över 11 en fredagkväll och jag har funderat på att sova sedan klockan 9...
Nu är det nog dags ändå.

Om det blir en stund över imorgon ska jag övningsköra för tredje gången. Jag siktar på att bli en superbilförare när jag nått den gyllene åldern (18). Jag har bara varit 16 i 4 dagar och kan redan starta, stanna, svänga, växla, krypköra, backa och sist men inte minst; använda blinkers! Kan man bli bättre eller?

Mja, sova var det ja!
Josefina, om du ser detta, vill du följa med och köpa Mors Dag-present imorrn? :))))))))))))))))
Om du inte ser så ringer jag dig, du kommer inte undan!

Oh, shut up will you!?
JAG ÄR FETT COOL I MIN NYE BLIUS FRÅN BIKBOK! MII-JAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback