let me think about it

Ibland undrar man hur folk orkar hålla sig i trim. Jag tränar aldrig, det är liksom mot min natur att röra på mig. Äter gör jag också, mycket. Glass är min favorit, speciellt Ben & Jerry's. Deras smak Chunky Monkey är irrrrrrresistable.
Idag var jag på Videomix (Reno in my heart) för att lämna tillbaka Såg Två. Då hamnade jag där, framför B&J's-frysen. Hoppade kvickt åt sidan där det låg choklad. Vad skulle man välja? Något var jag ju bara tvungen att ha.
Det blev glarre. Så jag cyklade hem, åt glass, röda gelehjärtan och somnade.

En liten hyllning också till min vän Siri "Sirpalainen" som blivit testfotograferad av Mikas (hon kommer komma med!!!). Vad ska man säga? Jag er verste glad för din skull!
Kanske att man ska slå sina kloka huvud samman, eller vad man säger!?

Kommentarer
Postat av: annie

äsch, skippa träningen och kör på b&j's istället, det är bra matilda! :D

Postat av: Siri

vad glad jag blir (a)
du är så söt matilda!

2007-11-07 @ 13:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback