Tlött

Igår var det somsagt förfest hos Julia. Förutom jag var också Anna, Amanda, Johanna, Victoria och Joanna där. Vi satt och snackade lite och dansade innan vi tog en (eller två) taxi ner till hamnen. Lämnade alla grejer hos Joanna och sen drog vi in på Hamnplan 5. När vi kom var det typ 20 pers där, inte kul alls. Tillslut blev dock stället fullt.
Det var bättre förra gången, då var övervåningen öppen för oss under 18, istället för det lilla skitrummet som var nu.
Jag kan inte bestämma mig för om det var kul eller inte. Det var dålig musik, alldeles för varmt, kjolen åkte upp hela tiden, inte så många aaas-snygga killar som man kunde hoppats och jag dansade alldeles för mycket. Jag blev genomsvettig vilket jag påpekade till alla jag träffade. Sånt är livet.
Noll498 kom och tog kort på mig också när jag inte var allt för fresh, undrar hur det blev.
Idag har jag varit astrött och ändå skrivit svenskaprov. Det gick bra tack vare några goda vänner vid sidan av mig. Imorrn är det kemiprov också, så nu ska jag börja plugga lite, även om det vi gått igenom är huuur lätt som helst!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback