Never take me back to the neon lights

Idag har det varit en lång dag, tråkigt i skolan och sådär. Allt var i sin ordning alltså!
Efter skolan åkte jag iaf och hämtade Ellen på Solberga och sedan gick vi på stan.
Vårat uppdrag var att köpa något åt AnaBanana som fyller år idag. Det blev en grå klänning, en lila sjal och ett lila armband. Allting var från Indiska.
Några tuffa beslut senare åkte vi till Anna och fikade. Inte var det bara jag och Ellen som var där, utan även Agnes, Olivia, Hedvig och Alma. Vi åt bröd, bullar och en jääättegod bakelse som Annas syster hade gjort.
Det var en randig sak med vit-,mjölk- och mörk choklad-mousse. GOTT!!
Efter allt ätande mådde jag nästan lite illa, men det var det värt :)
Imorgon är det Tisdag, min hatdag i skolan. Jag har alldeles för mycket historia och det är nästan så att man somnar varje gång.

Nu däremot ska jag lyssna på musik, som vanligt. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback