divine

Vad ska man säga? Sävefesten igår var ju (fjortis)katastrof för min del. Jag var fett taggad och väl insläppt på Hamnplan 5 ville jag snabbt dricka upp drickan jag hade i en flaska mellan benen. Man kan ju inte gå runt med värsta bongen.
Som sagt.. dricka. I en halvtimma var jag på topp. I en timma satt jag och Olivia på toan och hade det chill.
Vi gick hem redan halv 1 och sov.
Idag var jag i skolan redan kvart i 8, fucking awesome! Klockan 11 kom min och Ebbas baksmälla. Vi firade den med underbar hovmästarbiff och datorchill på engelskan.

Efter skolan gick jag hem till Agnes och åt glass och toast. Tillsammans med Anna, Olivia och Hedvig hade jag najs häng och slummer i Aggans säng. Det var mysigt och fiiiint.
Jag gick hem, åt för mycket mat. Åt vitlökssmör. Kommer lukta hela helgen. NAJS!

Datorn och Postal Service har varit mina vänner ikväll.
Rassmus, Ludwig och Simon kom dock och hälsade på med bilen nyss. Det var roligt, nu är jag glad!
Nu ska jag banne mig sova så jag slipper vara ett jävla drägg forever.
Puss daaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback