vilken jävla lögn att det ska va ens bästa tid

image237
HEADING FOR TRYSIL!
Någonstans i den röda ringen ska vi bo, jag och mina kompizar.
Jag har fortfarande inte skrivit klart historian (fast jag skrev asmycket igår), inte heller engelskan.
Packat klart har jag inte heller gjort. Ikväll ska jag göra det, jag kanske ska chill-tagga hos min bäbis Ellen också!

Efter skolan gick jag, Ebba och Josefine till Maxi. Där köpte jag godis och filoncini, MUMS!!!
Min papi kom också och langade lite pengar till mig, schysst man.

Nu du, fisatan, ska jag lyssna på Säkert! och plugga lite mera. PUSS


Kommentarer
Postat av: anna

det är jag som har målat bilden :)!

2008-02-22 @ 20:08:57
Postat av: Anonym

skidor! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback